Mohlo by vás zajímat
Technologické poradenství
Efektivní návrhy konfigurace a workflow
Technologická implementace
Spolehlivá instalace a integrace
Individuální a skupinové tréninky
Školení podle potřeb zákazníků
CZ | SK
Poradenství a konzultace
Support a servis
Školení a instruktáž
Aplikace Traco Octopus MCC UX Client integruje Octopus NRCS do Avid MediaCentral | Cloud UX a umožňuje vzdálený online přístup k importu, správě a organizování mediálního kontentu do televizního vysílání. Více
V současné době patří maintenance a support ke standardním nástrojům, jak zabezpečit hardware proti závadám a poruchám a jak u softwarů získat nárok na nové verze a zaručit podporu supportního týmu výrobce. Každý z našich partnerů, které zastupujeme na místním trhu, poskytuje prostřednictvím naší společnosti svou formu podpory. V některých případech i na více kvalitativních úrovních.
Naší úlohou je službu partnerů obchodně zprostředkovat a z části i technicky zajistit. Nespornou výhodou našeho technického týmu je komunikace v českém/slovenském jazyce a znalost místního prostředí. Vzhledem k dlouholetým zkušenostem jsme schopni převzít veškeré servisní a supportní případy zákazníka, zaměřit se na odstranění závad a navrhnout opatření k vyřešení problémů. Současně nabízíme vlastní tzv. ticket portál k evidenci a správě těchto případů.
Česká televize, TV Nova, TV Barrandov, TV Prima, TA3, RTVS, TV Markíza, TV JOJ, SFU, ESIS PZ
Efektivní návrhy konfigurace a workflow
Spolehlivá instalace a integrace
Školení podle potřeb zákazníků